han. min. kanske. lite. ja.

har pratat med mamma om hund. hon är lika sugen som jag. det hon säger är att det isåfall får vänta till juni då jag gått ut skolan. det jobbiga är, ska jag då vara hemma hela sommaren och passa en liten en? eller ska jag skita i hund och bara resa runt och aldrig vara hemma?
man borde kunna göra en blanding tycker jag. eftersom min mamma vill ha honom lika mycket som jag så tror jag nog det kommer att gå. jag kommer nog få ge mig ut och resa iallafall. vi vill ju verkligen ha en bebis.
om pappa tillåter. aosch.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tycker du ska resa runt. Den där kan du ju skaffa närsomhelst, resa kan du typ bara nu!

2012-02-19 @ 03:00:33
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0