mitt allt och lite till och lite till och lite till

satt och hade bild när min fina pojkvän ringde till mig och sa att jag var tvungen att springa ut och möta honom. jag sa att jag inte kunde för jag hade lektion och satt och blev avmålad. han sa "jo, du måste". jag sa "nej, sluta, jag kan inte" och blev mer och mer irriterad för han gav sig aldrig. tillslut sprang jag ut irriterad och jävlig och där står han med en ros inslagen i papper. dumma tjej. älskade pojkvän. nästa år får det vara min tur att göra honom grinig och sedan stå ovh överraska med något speciellt. idag är det alla hjärtans dag och jag älskar min lilla fina underbara bästa pojke. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0