fina värld, fina musik, fina saknad, fina pojke, fina flicka, fina fina fina fina

känner mig lite sådär ledsen men ändå lycklig på samma gång. känner mig lite sjuk på kärlek och skulle vilja ha lite nu, precis nu. kan du inte komma hit, c? värma mig lite, pussa mig lite, krama mig lite, säga lite fina saker så som du gör. så lovar jag att göra detsamma. om du bara kommer NU. medan jag väntar lägger jag upp fina låtar. sånna som får hjärtat lite varmare.
Bright Eyes & First Aid Kit - We're going to be friends
Laleh - Some die young
Tegan And Sara - You wouldn't like me
First Aid Kit - When i grow up.

har fått värstingdille på first aid. asnice. lyssna nya fina albumet vettja. lion's roar.

Kommentarer
Postat av: miranda

jag kan göra allt det där, emeliecake.

2012-01-24 @ 20:35:51
URL: http://drinkingfish.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Get away from my Women Miranda :)

2012-01-24 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0