en dag i morgon med träning på schemat och trötthet i kropp och ben

snart fredag och snart helg, så skönt. imorgon ska jag och han springa till satsfärjestad för att där köra ett spinningpass. jag kommer vara helt död efteråt, får ta med en banan i fickan att äta på hemvägen till honom. väl hemma har vi redan nu bestämt att titta på en film och somna när vi blir trötta. vilket kommer vara klockan 21.00. iallafall för en viss mig.
en liten låt här också. en liten låt för att man får fina kommentarer av fina vänner <3
en sådär fin låt som man kan lyssna på i repeat tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: miranda

re: nä, det var från mitt hjärta

2012-01-15 @ 15:40:54
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0